Coaching

Coaching jest procesem wspierania klienta w dążeniu do wybranych przez niego celów.  W początkowym etapie może służyć podjęciu przez klienta decyzji, co jest celem.

Dla pracujących:

Dla osób, które chcą polepszyć swoją sytuację w organizacji, awansować lub zwiększyć wydajność w pracy.

- Kierowanie własnym rozwojem w organizacji.

Bardzo często pracownicy doskonale wiedzą, co im się w danej pracy nie podoba i czego nie chcą. Coaching kariery polega wtedy przede wszystkim na zmianie orientacji pracownika na taką, która pozwoli mu dążyć do tego, czego chce.  Dążenia są ujmowane w cele a cele w plan. Plan krok po kroku prowadzi do sukcesu.

- Strategia awansowania.

Awans w firmie nie jest czymś co przychodzi przypadkowo. Składa się na niego wiele czynników. Doradztwo w zakresie strategii awansowania pozwala na zbadanie, jakie to są czynniki i co należy zrobić, aby spełnić warunki prowadzące do awansu. Zbudowana na tej podstawie strategia wymaga jeszcze wytrwałego dążenia do celu i odpowiedniej motywacji.

Dla poszukujących pracy:

Dla osób, które poszukują pracy i tych, którzy poszukują nowych możliwości na rynku pracy.

-Wybór rodzaju poszukiwanej pracy.

Indywidualne konsultacje z psychologiem/coachem/rekruterem, wsparte profesjonalnymi narzędziami i testami pomogą w odnalezieniu odpowiedniej ścieżki kariery. Pozwolą na wybranie celu, aby podjąć starania o to, czego naprawdę chce klient.

- Budowanie dokumentów aplikacyjnych.

Budowanie autoprezentacji osoby poszukującej pracy. Praca nad CV, listem motywacyjnym i innymi dokumentami, które mogą pomóc w otrzymaniu wymarzonej pracy.

- Strategie poszukiwania pracy.

Co robić, żeby nie tylko szukać, ale by znaleźć. Wsparcie w budowaniu nawyku poszukiwania oraz maksymalizowania prawdopodobieństwa sukcesu. Radzenie sobie z odpowiedziami odmownymi. Budowanie „mapy” prowadzącej do znalezienia pracy. Likwidowanie samooszukiwania i podstawiania sobie nogi.

- Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej.

Profesjonalne wsparcie w przygotowaniu do spotkania z pracodawcą. Obniżanie poziomu stresu. Odpowiednie zachowanie na rozmowie kwalifikacyjnej. Prezentowanie własnych kompetencji i osiągnięć. Ćwiczenie pozytywnego języka i wypowiedzi na swój temat.